Известие

Collapse
No announcement yet.

Първа степен работи постоянно!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първа степен работи постоянно!

    И така преди по малко от месец си карам си върша работата и при поредното палене, давам на контакт паля и чувам че перките отпред се въртят (на 1 степен)! Колата е на по малко от 70 гр. т.е. не е загряла, климатика също е изключен, покарах така и бавно и бързо не все така си стои...изгасих я, изчаках 10мин, давам контакт и и още на контакт тръгват...
    Вечерта изключих акумулатора, на другия ден давам контакт да паля и чудо няма перки и така до вчера когато пак реше ей тей в тоя студ перки да си пуска
    Бушоните са здрави, пък и то ако не бяха нямаше въобще да въртят, за мен остава релета, защото днес като я оставих няколко часа без да изключвам акумулатор дадох контакт и пак вече нямаше перки, т.е. като постоии няколко часа и се оправя! Та дайте идеи, ако не от релета (както си мисля аз) какво друго може да е, датчик нещо или?

    ПП: На долните снимки кои точно релета са за перките? и по точно за първа степен?
    Attached Files
    156 2.4JTD 136+ PS

  • #2
    Скубни буксата на датчика върху термостата и зачисти контактите.Това най-вероятно ще реши проблема.Иначе,то си пише кои са релетата - Fan1 и Fan2.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Скубни буксата на датчика върху термостата и зачисти контактите.Това най-вероятно ще реши проблема.Иначе,то си пише кои са релетата - Fan1 и Fan2.
      Мерси ще пробвам, а само Fan за какво е тогава ?
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        Скубни буксата на датчика върху термостата и зачисти контактите.Това най-вероятно ще реши проблема.Иначе,то си пише кои са релетата - Fan1 и Fan2.
        Лошото е, че може да са разместени при някой ремонт и да не отговарят на картинката.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • #5
          И мойте са разместени Не отговарят на означенията.

          По-вероятно е да залепват контактите на релето. Ако пак ти направи тоя номер, опитай да го чукнеш с нещо (примерно с дръжка на отвертка) и да видиш дали ще изключи. Ако не си сигурен кое е, карай наред по всички Нищо няма да им стане.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            И мойте са разместени Не отговарят на означенията.

            По-вероятно е да залепват контактите на релето. Ако пак ти направи тоя номер, опитай да го чукнеш с нещо (примерно с дръжка на отвертка) и да видиш дали ще изключи. Ако не си сигурен кое е, карай наред по всички Нищо няма да им стане.
            Наред ги чукаш ама нищо не става
            Ама като ги гледам по големина си мисля че мойте няма да са разместени
            И лошото е че утре като сляза няма да се въртят перките, може да стане същия ден, може и след седмица...
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Колега при мен се оказа,датчика този дето е на климата(ако си със климатроник де),на диагностика показваше -40 градуса.Смениха го и толкоз,всичко се оправи.Не знам имали логика или не но симптомите бяха сащите.
              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                Колега при мен се оказа,датчика този дето е на климата(ако си със климатроник де),на диагностика показваше -40 градуса.Смениха го и толкоз,всичко се оправи.Не знам имали логика или не но симптомите бяха сащите.
                Къде се намира този датчик? Защото също имам проблем и с климaтроника, когато го пусна компресора върви 2-3сек и после 2-3 сек и така постоянно, при теб така ли беше? Може накрая двата проблема да излезнат един общ

                ПП: 156 2.4jtd 99'
                Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 16:50.
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  При мен си работеше нормално,само дето перката работеше нонстоп.Смениха датчика и всичко се оправи,датчика при мен се намира точно зад десния фар.
                  156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                  KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                  Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                  Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                  Comment


                  • #10
                    не познавам схемата на колата, но по принцип силовата верига на релетата е вързана директно на акумулатора което означава че когато те залепнат, вентилатора ще върти и когато не си на контакт. по правилно е да се насочиш към датчика и буксата му.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Мдаа, моя грешка. Наистина са свързани директно (в смисъл ако е залепнало реле, няма да се влияят от това дали колата е на контакт, или не) Иначе са две релета за бърза скорост за всеки вентилатор и едно общо за бавната, като и трите се управляват от ЕКУ-то...

                      Май наистина нещата клонят към някой датчик.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Кой датчик на климатика или някой друг?
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Къде се намира този датчик? Защото също имам проблем и с климaтроника, когато го пусна компресора върви 2-3сек и после 2-3 сек и така постоянно, при теб така ли беше? Може накрая двата проблема да излезнат един общ

                          ПП: 156 2.4jtd 99'
                          ...ще използвам две мои снимки, на които съм снимал тръбата на климата ,на която се намира датчика(дано да говорим за един и същ).това е тръбичката на климатика която се вижда много лесно,след като се отвори предния капак....
                          Attached Files
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #14
                            Само на 1-ва степен ли работят,или след малко се включва и втора степен,ако е така,вероятно имаш проблем в датика на термостата,ако не се насочи там където ти каза колегата-пресостата

                            П.С.Ако има нещо звънкай
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Само на 1-ва степен ли работят,или след малко се включва и втора степен,ако е така,вероятно имаш проблем в датика на термостата,ако не се насочи там където ти каза колегата-пресостата

                              П.С.Ако има нещо звънкай
                              Нема само първа степен си стои без климатик, без нищо! На следващия ден като запаля никакви проблеми и так може 2 дена може една седмица и пак същия номер!

                              Отделно климатика както казах компресора се пуска 2-3 сек и изключва 2-3 сек и така, фреон и всичко си е в нормата! Това е ест. като го пусна само!

                              Има ли вариант пресостата да е виновен и за двата проблема?
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment

                              Working...
                              X